BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

tahniah semua

hai ken kawan semua
tah niah dari ku cos kowang semua go for further study
so
jage diri baik baik k
study lah utk masadepan kita
wawawawawawawa

to my family SSF

jagan los contac walaupon tak menulis lagi tp hope
tangan leh menaip masaj kan
rojer rojer k

to all my bro
apek yang ku rindui
azizi yang ku kasihi
aiman yang ku igati
topek yang ku sanjunggi

aku sanag kat korang jangan lipa kat aku bila dah kaya
n yang penting kawin jangan tak jemput

topek kalu nak ke tenganu ajak la aku
anman kalu nak meminag ke telok cempedak aku nak ikut
apek lak ko jangan lupa aku kat jb bila pg umah
mak mertua kat batu pahat
n zizi ko lak jangan bini dah 2 baru nak ajak berinai

wawawawawawawawawa
kisah hidup kita kat matrik wat aku rdu gila kat korang

pek rindu kat mata ko rindu gak nak peluk ko
zizi rindu nak sepak bontot ko
man rindu nak tido satu gebo dengan ko macam pocong tu
last kali topek rindu gila nak mendongak bila bercakap dengn ko wawawawawawa

kepada abik beradik tang lain wan,ki,am,long,mar,acab aku pon rindu gila kat korang gak
rindu nak berlombe dengan ki dari matrik ke kuantan
wawawawa
rintu kat long yang sentiasa dengan agogonya
rintu kat am dengan gaya yang melampau wawawwawawawawaw
TERLAMPAU????
rindu kat mar nak ketawasesama
rindu kat acam dengan cara pendiam
rintu kat wan dengan perbalahan,perkongsian dang yang aku tak leh lupa
aku nak pinjam baju ko ko tak bagi and aku bangga bila ko muat pakai baju am
supeb bai supeb waweawawawawawawawawawawa


kepada kenkawan wanita yang aku sanjungi,rindui dan sebagainya
zetty,ara,ain,marini n sandy
jage lah diri utk orang yang tersayang
pe berhemah sey

ape ape pon

semua makan jangan lupa
bagi yang gemuk igat lah bahawa makn untuk hidup
dan bagi yang kurus kering ingat lah bahawa hidup untuk makan wawawawawawawawawawa


selamat ber jaya semua
semoga ape yang kita impikan menjadi riality
semoga ape yang di hajati di makbulkan
terus kan semua yang kita laku kan
tolak segala tomahan dan terus kan
selagi ia tak melanggar syariaat islam ia berada di jalan yang benar
ape2 pon bismilah dulu baru mula

k go go go go

yekeleh.................



assalamualaikum

0 comments: