BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

be4 23...

td....
aku dapat idea ni masa aku berbual....
be4 23???
ape tu....
k....
sebelum umur aku 23 tahun aku taget nak jadi seorang juru gambar profasional cos of aku nak jadi juru gambar untuk adikberadik aku mase dia orang kawin....
mesti best benda ni......
aku dah tanamkan dalam diri aku...
aku akan cari duit untuk pegi kelas fotografi untuk capai matlamat ni...'
harap tak ada kekangan dari sesiapa....
ni ada senarai yang aku harap aku akan dapat jadi juru gambar untuk perkahwinan dia orang.....
1)nym nym n aiman
2)ara n duyung
3)kayu n mr. spacial
4)poii n ms. lucy
5)ki n na
6)am n lupa nama dia
7)apek n cha
8)mr.p n ms. small
9)yang lain2
kepada sesiapa yang terlibat tolong igat kan saya supaya menjadi juru gambar pada hari paling istimewa dalam hidup kamu semua....
dalam masa yang sama saya juga igin mengofer diri untuk menjadi pengapit hahahaahah
poiiiiiiiii!!!!!!
aku nak jadi pengapit ko.....plz.......
kalu jadi juru gambar aku nak ambik gambar bini ko mase salin baju...wawawawawawawawa
kepada shabat yang lain saya turut berbesar hati jika saya dilantik sebagai juru gambar anda.....

3 comments:

haz-ONE said...

no.5 tuh kita x confirm lagi..aha!cam kensel jer..

KAKI said...

eh tak la tu comferem....
jagan batal jagan batal teruskan....
jagan jales r
tolong la....
tau r ko nk kat na gak.....

Couture Babe said...

hehehe...
so sweet.....
ok2...aku tempah kaw jd fotorgafer time aku kahwin eyh..klu kaw xjd siap kaw!!