BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 23, 2009

hari ni.....

seharian aku dok kat umah.....
bukan hari ni jew dah semiggu gak aku dok kat umah...
aku ada kirimkan sesuau kepada seseorang....
mintak mintak dia dah dapat.....

mase nak tulistu senang jew...
dah tu nak tulis balik yang terbaik tu yang susah tu aku tulis dekat sepuluh set sedt tu yang terbaik ahahahahahahahah
tp tak pe la...asal boleh baca....

tp
blog hari ni aku nak cerita pasal hari ni....
hari ni macam hari2 semalam...
tp hari ni buat aku trfikit
buat aku meletakkan tapak kaki aku kat dalam kasut orang lain...
seperti mana biasa kaki aku kecik kasut tu besar......
hahahahaha
just a stupid joke....

td....
mak aku ce suatu benda yang luar dari kotak jangkauwan aku....
aku penat berfikir...
aku nak kongsi dengan orang tp tak ada yang boleh....
aku pon tak tau sape yang boleh wat aku bukak mulut...
kalu dulu aku leh cite kat Dia tp.....

pen....kertas sekalai lagi jadi tempat aku menceritakan kesulitan ni....
"o sekarang aku tau kenapa orang tak faham ko sebab ko cerita kat pen n kertas sebab tu orang tak faham ko...pen n kertas bukan benda hidup"
em.....ni la sikit sikit dari kata kata sahabat aku....
kelakar bila dia cakap cam tu...
tp ada betulnya....
dalam masa yang sama aku terfikir siapa yang nak mengganti kan pen n kertas aku
nak jadi yang bernyawa....
nak jadi tempat aku menggukir kata kata....

mungkin perkampungngan penulis muda johor yang aku ikut satu hidayah dari Dia
so aku leh menulis untuk menggurangkan sedikit beban di bahu.....
semua orang ada masalah aku tau...
tp aku terase kenapa aku diduga dengan begitu banyak masalah.....

dh bayak sangat aku menulis kat kertas....
malam ni aku nak tlis kat blog...
bukan nak tunjuk kat semua orang yang aku tegah sedih...
tp aku nak semua orang ambik iktibar dari ape yang aku tulis
padahal tak ada pape pon hahahahahahaha

aku pon tak tau ape yg aku tulis...
diluah mati mak ditelan mati bapak....
situasinya sekarang....

0 comments: