BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 12, 2010

ape lah agaknya ek nasib ni......

ape agaknya orang kata aku ni selalu kata datang tp tak datang....
kenapa semua ni jadi pada aku.....
bila tanya kata boleh dah nak pg "kalu tak yah pg leh???"
ape ni...aku marah dengan diri aku sendiri kenape aku tak boleh buat keputusan sendiri.....
F**K........
ish i hate myself......
what a looser.......
harap harap ada hikmah yang akan membuatkan aku terseyum kemudian....
tp petang ni aku dah gaduh dengan mak aku ish kenepe ni.....
aku tak dapat tahan panas baran aku lagi......
tp aku nak tau kenapa aku tak boleh pg...aku tak faham aku dah 20 tahun kot.....
kalu nak kawin dah boleh dah cuma lepas kawin bini makan pasir dengan air pipe jew la.....
tp kenapa aku tdk dibebaskan macam orang lain...
ni lagi satu hal......
dia cedere teruk....ni semua sebab handfone n peranggai yang aku rase tak bermoral....
ish.....
aku stress...sumpah aku stress......
hope Dia akan tunjukkan kalu aku pergi ape akan jadi....so aku tak regret sebab degar cakap mak aku.....
hate myself.....hate to be eldest...hate to be me.....F**K....!!!!

0 comments: