BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 21, 2010

hai semua
kali ni sekali lagi blok ni tak ada title....
sebab bila ada title kita terikat pada title.....

hari ni aku tertarik dengan satu post blok yang buat aku baca sampai abis.....
em....bak kata wan kalu blok orang tu memang sampai abis mo baca bila blok aku bukak pon tak nak
wah kah kah....

agak menarik.....tp dari pandangan dia....cuba ada yang menulis dari pandangan orang lain...
aku tak daya nak menulis ye la aje pon bayak salah.....


tp pentang ni aku nak update pasal melangkah kedepan kalu dalam bahasa jawa nya move on la..

alu rase aku dah dapat buang ape yang ada kat dalam hati ni
yela bukan dengan orang lain dengan bro aku gak kan tak jauh mana pon depan mata jew paling bayak pon terigat kisah dulu ala benda senang nak buang tol tak....tp yang aku leh cakap orang yang penah rase akan merasainya kepada yang tak penah merase ada dalam kerugian wah kah kah....saya tak faham la.....aduhai....

so....
aku harap sape yang termakan tomato sos kat macD ke kat KFC kew kat kedai mamak kew sila lah jage Dia dengan sebaiknya....kalu ko tak jage ko igat aku akan cari ko...wah kah kah macam derama lak
hahahahahahahaha

bro bila orang tu pilih kita tak pilih orang lain mesti ada sebad
sama gak kalu kita beli sua dalam kenapa kita tak beli saiz m
sebab kita nya besar kan sebab tu beli saiz L
wah kah kah
bak kata perpatah india
"besar kemaluan saya terhadap anda"
wah kah kah
so kita kena lah jaga benda yang kita dapat
andai kata kita tak dapat so kita jage lah diri hati n yang lain lain k..

so....chill chill la ye...semoga di berkati....

kenape orang gembira kita dalam kesedihan....
so mari lah kita menuju jalan yang penuh dengan kelab kelab dangdut dan sebagainya supaya kita happy
wah kah kah

akhir kata
igatlah orang yang gembira tak akan terfikir akan kita yang sedih...done....

0 comments: