BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 25, 2010

betul kata cicak....

ape yang aku fikir apr yang aku ramal senelum ni semua macam menjadi jew...
nak kata aku ni menuntut tak kot...
nak kata ada saka aku pon tak tau...
tp aku suka minum kopi...
orang kata suka minum kopi ada saka????
ape pendapat awak semua...???
aku hari ni balik jb....aku dah dapat rase ape yang akan jadi bila sampai kat jb...
aku dah dapat rase benda ape yang akan sampai kat telinga aku....
aku dah dapat rase ape senario nya ape watak yang akan berlakon de dpan mata ni....
semua nya betul...tak ada sikit pon lari dari sangkaan....
kalu bro aku nak mendabik dada dalam hal cinta....
aku lak nak mendabik dada dalam hal family......
sejarah hidup aku menggajar aku benda yang aku rase berlian yang tak ada tandinggan nya...
tp aku ada persoalan yang kau nak taya kepada empunya diri???
ape kah saudara masih tak insaf atau sedar dari kesilapan yang dulu??
andai kata pemergia ini suatu pertunjuk...
MAKA YA ALLAH.....
MALAM INI DEGAN IHLAS AKU BERDOA KEHADATMU...
KO BALAS LAH DEGAN SEADILNYA BAGI HAMBA HAMBA MU YANG TERINYAYA INI...
SEKIRANYA TAUBAT NASUHA YANG DILAKUKAN ITU SEKADAR MAINAN...
TUNJUKKAN LAH KEKUASAAN MU....YA ALLAH....AKU MEMOHON YA ALLAH
SESUNGGUHNYA BALASAN MU ITU AKAN MENYEDAR KAN HAMBA MU ITU......
selamat malam bulan selamat pagi mentari

0 comments: