BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 3, 2009

gambar....

malam ni aku rase aku terusik bila aku tegok gambar gambar yang aku ambik masa lepak dengam ara,apek,aiman and cha...


tp aku tramatlah terase bila satu gambar yang ara ambil kat bilik dia

cuba korang tegok gambar ni.....


mungkin korang korang akan faham ape itu persahabatan......

"ni lah yang ara trgok setiap hari sebelum tido"


skrip yang rasenya spontan dari hati si mata ni.....

jom kita renung ape maksut yang tersirat dalam kata kata dan gambar ni....







*kepada yang membaca blok ini tolok berikan pandangan dan pendirian anda untuk pengertian PERSAHABATAN

2 comments:

Master POii said...

persahabatan..
bukan hanya sekadar kawan,,
aku mengerti.

Ara said...

ara syg persahabatan kita. terima kasih banyak fit. ara rindu sgt semua. erk gambar jiji & apek tade kat situ mesty nnty dia mara ara kan.