BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 29, 2009

titisan....

petang ni...
jam 1.00 ptg...
aku menitiskan air mata yang aku rase tak tau ape sebabnya....
aku kehilagan kegembiraan ramadan pada awal yang menjadi kebangaan aku...
dialog semalam....
berputar sekali lagi kali ni membawa aku lebih dekat dengan mereka...

'dok panjang makain cengkong dok...aku taya dia dia makan tak dia kate dia makan...'
dialok ni....td...wat aku termanggu...kenapa sahabat aku yang dulu happy berubah menjadi begini...

kenapa aku tak dapat bersama mereka tatkala melafazkan "ALLAHHUMMALAKASAMTUM" hiba diri ini tak terkata....mungkin orang lain tak akan faham ape erti persahabatan ini....tp percaya lah bila anda telah merasai yang sekumpulan sahabat itu yang terbaik umpama matahari yang tak ada tolokbandingnya dengan cahaya yang lain...tak akan teragak agak titisan permata dari jiwa yang tulus ini menitis walaupon tatkala itu ribuan mata terpaku pada anda...

sebagai seorang insan yang lemah dan hina...aku disini melutut ke hadrat ilahi agar kami semua dipermukan pada satu masa yang singkat agar epilog yang dlu dapat kami jalan kan kembali bersma...mungkin ianya tak sama dengan epilog dulu tp mengertilah yang sesaat yang menyerupai epolog lalu cukup untuk membuat kita terseyum dan tertawa sehigga tiada esok.....
andai tulisan ini keterlaluan....ketahuilah ini lah suara hati ini tatkala menitiskan air mata kerna tak dapat bersama dimeja juadah......

1 comments:

haz-ONE said...

hmmm..xnak berbuka ngan kitorang ke neh..panjang,mar,aiman dan paling penting sekali pegawai baris diraja pahang pown ader..jomla dok..