BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009

sekali lagi.......

alamak jem blok......hani hoby kami GAY=HAPPY

.......kebahagiaan.....


ni lah kita orang kat baglo jalan timbalan BANGLO JORIAH MUSLIM

semalam....
hary yang palig happy untuk miggu ni aku rase

wawawawawawa
best gila cos semalam aku jumpa AIMAN,APEK, and CAH aka SYAFIQAH
best gila kot kita orang dapat lepak walaupon tak lama tp mase tu ada lah kualiti bersama
aduhai aku tak dapat terang kan macam mane rase rindu tu hilang tp tak sepenuhnya
k ciata dia macam ni hari jumaat cha cal aku cakap:


CHA: oit fit hari sabtu aiman dengan apek nak turun melaka!!!!!
FIT: oh ye ke(tampa perasaan)
CHA: ko tak nak join??
FIT:aku dah janji nak balik jb r ada kenduri....
CHA: k r bye
FIT: bye

ha....aku yang delam keadaaan yang terumbang ambing bagun tido dalam keadaan sedar tak sedar aduhai ape yang aku cakap td??
mase jumaat tu aku solat kat kolej...dalam solat tu ada doa kunut dan aku terigat pesan org tua tua doa lepas rukok diantara sujut selalu di makburkan aku pon doa lah mega moga dapat jumpa dia orang.......

dah tu aku pon balaik la johor jam 5 ptg setelah menuggu simata...ha pasal ni nanti dalam slot lain...
hahahaha

k sambung....dah sampai jb aku pon tido la sampai pg wawawawawawa bagun je pg bapak aku kata:
my FTER:jimkol dua gi muar!!!!
FIT: ah bia betul????
my FTER: ye la dol...
pe rezeki aku terus menelafon apex yang berada di shah alam megambil aiman
wawawawawa

dah tu aku pon tunggu lah saat jam dua....dah tu kan EN. JO bapak aku yang kurang hensem compare to aku tu leh buat hal kol 4 tak kua lagi!!!!!!!!!

dah tu kol 4 naru gerak selalu dia bawak kate macam JBON ni bawak kate macam sipot babi.....
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
stress............
akhirnya jam 5 sampai lah aku di muar....wah dah happy sangat dah ni..
huhuhuhuhuhu
apek dari melake bergerak ke muar nak jumpa aku terharu sial...
apek sampai umah pak cik aku kol 6.30
dah tu kita orang pon lepak berbual kejap n mak n bapak aku ajak pg makan
di

SABAK AWOUR


tebaik dari ladang....
kota orang makan macam ape je
macam biase apek orang yang paling 'sikit'......
aiman tak abis abis dengan "eh kenape udang tu bergerak..pg pinggan aku lak tu"

wawawawawawawa
kenagan aku kat matrik kembali berpusing macam gasing rindu hati aku ni ALLAH je yang tau..
tp timbul satu masalah apabila seorang orang asli tak makan SEAFOOD......
ha korang faham faham la ye...
sebarang pertayaan sila hubungi 999


tu lah yang berlaku aku nak cita d'tial tp malas lak,,,
ni adalah sikit san tapan jiwa.....

5 comments:

haz-ONE said...

wah man makin cute ah..geram tgok...hahahaha...
msti bising anym bacer tulis camneh..huhu.. buh =p..

KAKI said...

tolong la faham HAZWAN HAMDAN

NymNym said...

hahaha.
aiman makin cute di mate anda, hazwan?
tetapi tidak di mate saye.
wahahahhaa.

argh, jelesnyee!
nak jumpe apek & fitri gop!
haishhh.

haz-ONE said...

la..saya bukan marah..saya memahami la neh..buh =p

KAKI said...

wan ko memang tak sayang aku kan terima kasih