BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 8, 2009

terima kasih....

9.30 pagi
poii: beb aku nak beli bunga untuk J la jap lagi nak jumpa dia...
gogi: k bro nanti kita pg ambik ayu kat utm ambik adik aku dalam kol 2 dah tu antar adik aku pastu kita gerak pg sentosa k?
poii: k bro....
10.45 pagi
(on fon)
gogi: u gogi dah kat bawah ni
ayu: k comeing


10.50pagi
ayu:hai
gogi:hai
ayu:hai poii
poii:hai...
gogi:jom pg makan?
ayu:jom r
gogi:nak makan kat ne ek?
??????
ha lepak kedai panjang la....
poii&ayu:k...


1.30 ptg
gogi:jom gerak nanti adik gogi mengamuk lak...
ayu: k..jom



3.oo ptg
sentosa
dalam kereta...
gogi:jap eh nak pg beli bunga...suka bunga??
ayu:tak..
gogi:k...

kedai...
poii:bro nak...?
gogi:nak wat pe?
poii:lagi mau taya...
gogi:leh gak...
monolog:dia nak ke?dia tak suka la?boleh ke?terima ke?
sebat je la...


dalam kereta...
gogi:nah ni ayu punya...
monolog:ambik la ambik la
hati:takut+segan+sudi ke
ayu:eh...tq....
(seyuman yang manis disisi bunga....)


keratan ini..pusingan epilog satu hari yang dulu...
malam ni trigat kat epilog yang tak sempurna ni
aku masih terigat kat benda ni....kenape?
kos kau orang pertama yang dapat bunga dari aku...
tagan kanan ni jadi saksi kalu aku tipu...
penah dulu aku jji pada diri aku yang aku akn bagi sekuntum bunga rose merah pada dia yang aku rase buat kan hidup aku istimewa.....
dan dah ada jawapan nya....
kau simpan lagi bunga tu?
kau igat lagi ke bunga tu...??
aku tak kan pernah lupakan detik dan ketika itu
perempuan yang pertama terima bunga dari aku....engkau lah orng nya..
detik itu tak akan aku pernah lupakan....percayalah
ketulusan ketika itu hanya satu untuk kau tau yang kau akan aku miliki..
mungkin masa yang mengubah semuanya...
tak akan kita igat peristiwa yang tak menjajikan kita sebarabg kenagan



sekuntum bunga rose...haya tumbuhan yang tiada nilainya



tiada maksutnya....haya tumbuhan bewarna yang dilambakkan di kedai



di kaki lima....






walau ape pon....



ribuan



jutaan



terima kasih aku atur kan dari sini ke sejauh mata memandang kerana menerima kuntuman rose yang tak ada nilainya dan kosong isi didalam nya



hanya satu pemberian yang akan menggotor kan sekitar....






terima kasih....






"pada bunga rose tersisip lebih dari 1000 keyataan
tak dapat di ungkap..."






1 comments:

Master POii said...

benda dah jd beb,,
xpyh laa nk di kecoh2 lagi,,
klu kite igt kite hurt,,
ade lg org yg akn hurt,,
myb bkn sbb kisah engkaw dan dea...
tp,,
memori,,
memori mase 2,,
sumpah beb,,
time aku bc citer kaw nie..
hati aku sedey..
sayu..
kenangkan bunga rose aku,,
layu ditangan aku,,tp bukan ditangan dia..
cis!!
xguna!!