BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

kehidupan.....

sejauh mana aku melontarkan kepahitan hidup ni dia datang lagi degan selambanya...

malam ni aku dapat SMS dari orang yang aku sayang sekli lagi aku berdepan dengan tanggungjawab....

aku kembali untuk fikir untuk semua orang tp.....

adakah kali ni lain dari yang dulu mungkin ke yang ini orang akan berfikir untuk aku???

aku tak penah rase gembira yang lama...penah satu mase tu agak lama kegembiraan aku tp...dia pergi gak meninggalkn aku....

aku tertaya tanya kenapa aku mencari krgembiraan tp dia pergi...kenapa aku mencari kegembiraan untuk diri ini tp orang lain yang gembira...
mungkin ke yang aku buat tu tak menggembirakan orang lain....

berat beban yang aku pikul kali ni....aku.....aduhai....Yang Maha Esa itu Dia....
aku mencoretkan ukilan kata kata untuk membuang kan segala yang ada dalam diri ni...tp

macam sahabat aku cakap...
"ko cakap dengan kertas n pen mana dia ada perasaan fit"

betul ape yang dia cakap....so....sekarang aku bakar duit aku untuk rase tenang...


semoga ape yang aku buat kali ni akan membawa aku ke suatu tempat yang mungkin aku tak pernah fikirkan.....

1 comments:

haz-ONE said...

hmmmm...suaralikuhidup..hmmmm..aku dah berbuih mulut cakap..tpi ko babel gak..