BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 19, 2010

cabut....

hari ni saya memulakan hari saya dengan lambatnya.....
saya menghadiri kelas tiada yang best hari ni.....tp semua nya k jew...
walau bagai manapon saya hari ni sekali lagi melakukan keterkejalan yang tak diduga....

degil....itulah saya...hahahahaha

kisahnya......

tepat jam 7.25 petang saya tersadar dari tito cos penat balik dari kelas....tp sebelumtu nak cerita saya di baling batu kecik oleh AZIM kelantan dari tingkat bawah yang menggejut saya dari tito...kuring ajo...mereka menggajak saya untuk bermain bola walau pon saya tak reti tetapi mereka menggatakan saya bermain seperti david backam...dan merembat seperti C.R....oh tidak.....

sambung semula kepada cerita kita td....saya pg mandi dan seterusnya jam 7.55 mlam turun untuk ceramah kononnya...selepas meyeken kad matrix saya memberi alasan untuk minum di cefe...selepas makan saya melarikan diri hahahahahahah kelakar gila sekali lagi kejahatan yang dilakukan bersama kembar hahahahahahaha yang kelakar tu kua blok lelaki masuk blok pompuan dah tu kuci keta tak bawak terpakse bergelap menjadi pencuri mendapatkan kunci kereta....hahahahahahahah

dan akhirnya penyeludupan berjaya......hahahahahahahhahaha

sekarang saya bercita cita untuk menjadi 007.....


yeah......selepas ini tak tau ape kesudahanya...

bersambung....

0 comments: