BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 29, 2010

sedih jew....

kenapa sebab pompuan kita gaduh.....
....tak pelik kalu aku kata cam tu.....
aku rase best bila mula mula masuk sini cos ramai yang prinsip sama dengan aku....
"kita tak akan masuk line bila tau kawan dah ada hati or dah mula nak kenal..."
"kita tak akan ambik awek mamber walau pon dah clash..."

tp sayangnya benda tu sekejap jew....kawan makan kawan....

tak sangka kan orang boleh berubah.....

ala alang orang dah kenal kita setahun pon leh buat tak kan yang baru kenal 6 bulan tak leh kot...

biasasela tu kan adat dunia...taya pompuan jawabnya senang jew jawab nya....


"kenapa lambat??"
"kenapa tak cakap???"
"kenapa tak tunjuk??"
"dia lagi cepat?"

entah la jawapan ni memang dah tak lari dah dari mulut semua.....

nak salah kan pompuan tak leh gak kan kenkadang lelaki tu gak yang serabai simpan hati lama lama....

bodoh sangat tak nampak permata kat depan mata.....alangkah bagusnya kalu aku dapat tegok pemata tu awal sikit...tu bagi situasi aku....tp cam ne situasi orang lain.....



last sekali semua seyum tp tak ehlas.....nak jumpa jadi segan....
nak buat cam ne dah buat silap kene face it la kan......sampai bila nak simpan....
lagi pon bila benda dah berdarah mustahil tak tiggal kan parut....
sampai bila kita nak cita pasal parut yang tak akan hilang tu so.....
teruskan lah menghindarkan parut....dan igat jaganlah melukakan lagi.....



walau bagai mana pon.....
lah aku cakap all girl are suck....n guy fuck....

1 comments:

Ara said...

ko cakap aku sucks??? sedar tak aku ni girl jugak. sob3x. sentap ah gini. terkilan betul. huhu