BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 16, 2010

sejenak......

hai semua....
nak kongsi gembira dengan korang jew bila aku rase happy bila dapt lepak dengan kenkawan lama....
dah lama gila tak jumpa bila jum pa ha ambik ko kedai kopi jadi tempat kita melepak ambik ko.....
macam kedai bapak kita orang lak....

td lepak dengan cha,ara,poi n noni...

noni baru jew kenal adik si cha gila tu...hahahahahah
best gak dia ni layan kepala gak....

tp sedih jew bila tak ada apek dapat degar dari jauh jew....sedih jew...

aku dapat bayang kan kalu semua ada....


btw semua y6ang baca blok ni sila hadirkan diri anda pada 13/2/2010 ke majlis perkahwinan kakak ara hahahahahaha kita buat macam kita yang punya majlis k??

ara tak suruh jemput tp aku tau kenkawan aku yang aku sayang dan aku rindu jew yang follw blog ni...so sila la ye....

tp sebelum tu sedia kan diri anda dengan cita cita jenaka yang akan membuatkan orang pecah perut sehiggakan dikejarkan ke hospital.....


selam...

selamat malam bulan selamat pagi mentari

0 comments: