BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 5, 2010

kisah kehidupan i......

bila kita boleh bercakap orang akn kata kita bagus.....
bila kita petah bertutur orang akn puji kita...
bila kita boleh kedepan orang akan sokong kita
bila kita mula bercakap orang akan angguk tanda setuju....

tp

tak semua orang akan suka......
"kau ni terlebih confident..."
"boleh tak kau kurang kan confiden ko....."

ape ni sebenarnya......
ape yang dicari ape yang di kejar ape yang igin dicapai
ape "gold" yang sebenarnya menjadi pelita kita ni.....

kalu tak confiden kene marah
dah confdent kene kurang kan.....

marah.....
marah sangat....
kenape benda bodoh tu yang nak di ceritakan
masalahnya cuma confident yang ada dalam diri aku....

la....
pelik seumur hidup aku tak penah aku degar kurang kan confiden ko...
tak penah....

kalu ko rang rase benda tu betul....go on la....
kenape nak ikut cakap aku.....
ni alasan yang bodoh yang tak guna ko bagi.....
tak boleh lawan sebab ko mulut manis.....

kepale bana dia.....
ko dok negara kominis kew??
segal nak mampos.....

ni lah orang kata kejutan budaya....
mana tak nya...
dulu bodoh 3 tigkat tp bilik darjah kat tinggkat 4 so pandai la setingkat....
tp sekarang dah masuk u semua kelas kat ground flour jew.....
dah la bodoh lebih dua tingkat.....

rrrrrr.......
korang ada suara nak di katakan cakap la.....
ini cara aku......
ko tak boleh ubah sedang kan mak aku pon tak boleh nak ubah.....
kalu mak yang besarkan aku dari sebesar kacang ijau tu tak boleh nak ubah aku...
kau baru bape hari jew kot nak ubah aku....

pg mam la......
aku degan cara aku...
ko nak jadi hero....
teruskan.....
tp igan nak jagi hero jadi spiderman.....
jgan supermen.......
dugu pakai suadalam kat lua......

...barah kepada hati adalah cemburu.....

0 comments: