BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 29, 2009

dah agak dah.....

aku dah agak dah mesti ko terasa post aku semalam
aduhai
post tu bukan sebab to la dol....
post tu pasal TAG foto kat dalam myspace
arep mengulas benda tu tp aku cakap
"jagan cerita benda yang tak mungkin"
ko tau ape yang kita orang bincangkan kan...
dah la aku nak say sory pasal post yang hari tu...
aku mase tu rase terkilan gila beb kalu leh datang la miggu ni arep wat kenduri and am dah call nak jumpa aku terpulang lah ko nak terima tak maaf aku ni tp kalu boleh datang jemput lah...aku jumaat petang dah ada kat jb kalu ko ambik bas kol 10 pg pon tak pe aku dah ada kat jb by thr time u arive at jb....
yang pasal shah alam tu saja aku ajak pg shah alam dan aku tau orang yang kat shah alam pon tak nak tuggu aku kat shah alam dia suruh aku turun kuantan gak....
dengan ko aku leh r terus terang dengan dia aku nak cakap pe????
ha gila ko nak ilang mamber sebab
"benda yang tak mungkin"
ko faham kan?
any way so aory about the post.....
onesly aku rindu gila kuantan tempat aku mengabiskan masa masa gembira aku dengan kawan kawan yang aku tak akan lupakan
walau pon terdapat pelbagai tragedi tetapi yang manis itu tetap di depan
insyaallah kalu ada rezeki aku sampai
rindu gak aku kat cik hamdan dengan telatah dia n rindu gak kat mak ko yang asik suruh makan je biside rintu kat??
aku rindu gak nak bersiar siar kat TC tengok matahari terbit dan terbenam ye la ada orang janji nak bawak aku tegok matahari terbit tp????
sory la if entry aku yang hari tu membuatkan kau rase tak sedap
tp onesly aku tak ada maksut untuk wat sesape terase
aku mintak maaf lah for the 2nd time
datang lah jab aku dah jumpa kilang otak otak
cau cinci.....

0 comments: