BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 4, 2009

bersalah...

....hari ni aku bersalah bila aku terbaca ukulan kata sahabatku...
....aku terasa yang aku tak penah dapat membantu sesiapa....diri aku...keluarga...kenkawan...
....kenapa aku jadi seorang yang tak berguna....
...kenapa aku tak penah happy kan orang lain...
...kenapa aku tak penag buat orang lain suka kat aku...
...kenapa hidup ni aku lalui dengan kesalahan...
...aku rasa bersalah sangat sanagt kat semua orang...
...aku tak dapat nak happy kan sesiapapon......
...kenapa aku selalu mengeluh sedang kan segala galanya kerana...
...DIRI AKU SENDIR...

2 comments:

Ara said...

fit... jgn pk bukan2.. fit adalah seorg shabat yg always berusaha keras membantu semua org di sisi fit taw.. cume kite insan biasa, bukan sume kite dapat buat ikut kehendak kita.. tuhan lebih tahu

KAKI said...

sedih nya,,,