BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

hari belalu lagi...

hari ni berlalu seperti mana biasa...
aku menunggu lagi panggilan dia
aku sentiasa menanti ukilan kata
aku masih menunggu....
kenapa hp ni dah tak bunyi...
kenapa hp ni bisu..
kenapa....
bila dia nak baik..
bila dia nak sembuh...
bila nak ada antidot ni....
"ko memang hidup untuk disukei je dol bukan dicintai(disayanggi)"
akhirnya aku menggaku yang kata kata keramat dan mungkin juga sumpahan amat cocok dengn diri aku ni....
tq kepada yang melafaskan kata kata ni...
tq wat aku sedar diri....
tq bawak aku pijak pada bumi yang nyata...
....aku memang tak layak untuk disayanggi....

2 comments:

Master POii said...

lor,,
kenape pulak kaw nie?
adey~
chill laa beb,,

Ara said...

chill laaa :)
jodoh pertemuan di tgn tuhan
kalau ko nak, nnty aku wat announce
saya nk kat fit si kaki kecikkkkk
hoooreeyyy :DD

chill weh chill