BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 8, 2009

gerai 37...


ni je tinggal ada orang ambik...cos aku yang bagi...
alamak blok jem....ha tegok dan baca.....



......kok kok kok....



*nada dering berbunyi






name disply:



Ara Mata Dory






em...nak pe mate besar ni...ajak buka???leh gak....



wek wek






"oit...tido ke????"



'tak la...tegah siap nak pg bazar'



"nak ikut!!!!!1"



'k...tp lum siap lagi tuggu poii mandi...kat ne??'



"baru abis kelas...tegah tuggu akak ambik....."



'k nanti fit try siap secepat yang mungkin....'



"it k tak pe la..ara pon lambat lagi..."



'k see u there...'



"k"



'da'



"da"









lepas mandi....






'beb ara ajak pg bazar'



"ha....jom r"






5 minit kemudian melangkah la si kaki ke tapak bazar yang hidup segan mati tak mau...



setibanya di mata tangga di depan kolej kediaman mata terus terpandang pada gerai di hujung yang selalunya kosong...tp hari ni berasap dan berbau somting yang...!!!!!!!!!!!!









hahahahahaha yes aku dapat pon benda ni...hahahahahahaha



best gila buka dengan benda ni...



tp aku sedih je cos benda yang aku makan aku tak dapat kongsi dengan mamber member yang hampir mati disebab kan benda ni....



nak tau ape dia....nanti kita tegok k...






kemudianya jumpalah dengan mata dan kakak nya...



kakak dia:



kecik



comey



cun



macam pemalu



baik



em....tak ada lagi kot



wawawawawawawawawawa






kita orng beli dan balik...



mase nak buka tu aku terase sayu sangat bila tegok benda yang aku beli...



sedih beb



sedih gila......






kita tegok benda ape eh....



2 comments:

Couture Babe said...

otak.....otak....(dgn nada mcm zombie kg pisang)hahahah....
kaki!!!nk otak2....rase xcomplete xmkn otak2....seronoknye buka ngan ara..nk jgk buka same2...seronoknye..jeleznye...sedapnye...ape lg ye..hurm..tu je la kowt...yg pnting gmbr tu sgt lawa...anda mmg berbakat mengambil gmbr...terbaik!!haha..

Ara said...

bodo watpe mention tu je yg tinggal. ko yg bg k. HAHAHAHA kakak aku kembang kembang kuncup rase nak lempang je ko puji dia lebih2, ko kutuk aku macam haprak. HHAhHAHAHHA
naseb baik kaki ko kecik. HAHAHAHA