BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

selamat malam bulan selamat pagi mentari

selalu aku mendambarkan malam di temani bualan...
kini ia menjadi kenyataan...
aku yang malam ditemani bulan melalui jendela...
rase kecil dari keindahan alam...
hati sekotor najis...
perangai seburuk binatang...
bahasa sekeji sampah....
masih mampu lagi bernafas....
sadarnya esok disisi mentari....
epilok dedik bergerak lagi....
aku masih disini....
aku masih menanti...
aku masih menuggu...
ape?
saat untuk seyum...
saat untuk ketawa...
saat bersama bulan...
saat untuk pergi selamanya.....

sebabnya?
aku masih seyum paksa
ketawa itu kosong
aku sendirian
untuk semua orang terseyum
kenapa?
haya satu....
untuk semua yang penah aku kenali terseyum dan bahagia

2 comments:

Couture Babe said...

kenapa....kenapa....kenapa......dan mengapa.....mengapa anda suke mengutuk diri anda sendiri dgn begitu dahsyat skali...tidak sanggup utk saye membacanya...anda sering menghappykan org lain...tetapi...anda...slalu mengatakan anda senyum kerana terpaksa...xbaik...happy2 la slalu...jgn dipikirin sgt ttg masalah..nnt tua cpt dong..

haz-ONE said...

ish3..akar nibong meresap,
akar mati dalam perahu,
terbakar kampung kelihatan asap,
terbakar hati siapa tahu??