BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 6, 2009

harap.....

"kau kacau mak we orang"
benda ni menjadi persoalan bagi aku...aku halo member2 yang lama dah lama gila tak kumpul tp ada yang cakap macam tu...betulke ape yang aku buat..
lepas ni aku harap...aku dapat hilangkan diari untuk semua orang puas hati...
cerita nya tak bayak...
sebab salah faham...
tp mungkin betul ape yang dikatakan tu..
aku dah fikir benda ni dekat 3 hari 3malam...
dan aku rase aku salah...
aku rase aku akan ikut cakam mamber aku...
yang terbaik untuk semua
so nanti tak ada yang sakit hati dan sebagainya...
aku berharrab benda ni tak akan menggagu sesiapa...
lagi pon berdiam lagi baik kata mama
aku akn cuba berubah dari diri aku yang sekarang
mungkin ianya sukar bagi aku untuk move on
tp
itu adalah satu yang akan membuatkan orang lain terseyum
mungkin ada yang akan bersedih
tp
aku rase bendatu satu benda yang sementara
dan bersifat sabjectif
dan kehilanagn sifat aku ni aku harap akan membawa seyuman kepada semua pihak
kepada teman yang mengigatkan
aku menggucapkan terima kasih
kepada
semua fit dahulukan ucapan maaf supaya benda yang dah jadi kita lupakan
dan
buka lembaran baru
selamat berpuasa
dan
menyambut syawal

1 comments:

Ara said...

fit... :'(

jgn dengar ckp kawan tu.fit kenal kami lagi awal dr dia.. tolong lah, fit kenal kami, kitorg perlu fit di sisi, tanak fit ilang lagi.. tanak fit ilang lagi cm dulu. tanakkkk :'(