BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 18, 2010

eh.....

ni blog aku tulis untuk aku tak ada orang yang baca blok ni dalam penggetahuan aku....
aku tulis benda ni ikit hati aku au tak penah fikir ape yang aku tulus....

kalu sebab blog ni korang nak marah aku
nak terangkan benda yang aku tak nak tau so.....
tak payah baca....

memang aku tak PERFECT.....
tp ni blok aku....
yang aku idup dalam dunia khayalan aku sendiri....
aku tak cakap aku baik.....
aku tak cakap aku aku cukup solat....
aku tak cakap aku tak penah luka kan hati aku.....
tp ape yang aku tulis ni ada lah ape yang aku rase....


selalunya ape yang aku tulis tak akan di baca dan dipandang....
bukan senang nak jaga hati semua orang.....
aku tk ada niat nak menyakit kan hati sesiape....
aku tak ada niat nak cari pasal dengan sesiape....
aku tak ada niat nak merosakkan hubungan sesiape....

aku just tulus ape yang aku rase.....
dan orang tegah marah boleh buat pe jew....
memang tak patut marah cos bukan aku yang kene....
tp suka hati aku lah...

btw.....
tak terlintas pon nak kacau hidup korang semua....
pg la mam....
ada aku kisah...

lalu ko nak baca dan nak marah marah....
korang jagan baca.....
BODOH......

yang nak touching2.....
jagan nak baca BLOK BUDAK JAHAT NI....
BUDAK FERFECT NI......

FUCK MYSELF.....

0 comments: