BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 19, 2010

terlibat kew?????

terlibat kew si pandei dalam kemelut tu????
ish aku nulis bukan untuk orang tp untuk aku.....
aku igat kan tak ada sape yang baca blok ni.....
tp ada ynag baca rupanya......
terima kasih kerana sudi membaca eh...

tp kalu boleh dah baca tu simpan simpan la ye....
bukan ramai yang tau blog BUDAK FERFECT ni.......
kalu bukan mutlut orang
orang tak tau akan tetap tak tau.....
cakap saya bukan masalah, saya nak emo....
yang awak menyibuk dah kenape???
tak boleh suruh saya buang benda tu.....
so it between as....
tak la datang orang lain nak comen panjang panjang macam buat karangan BM....
kalu wat SPM aku rase dapat gak la B+.....

sebab mulut la jadi cam ni....
cuba fikir kalu awak tak tunjuk kat dia....
awak rase benda ni jadi tak???
cuba kalu awak cakap degan saya baik baik....
awak rasw benda ni jadi kew.....

saya tak ada niat pon nak menyebelah sesiape.....
mase tu yang tertulis ape yang terase....
bukan fikir
macam saya cakap td...
saya igat benda tu ada lah cuma saya yang baca....

kalu terase....
sila la....
cuba letak diri dalam tempat orang tu....
cuba fikir sebelum nak buat.....
cakap semua macam kebudak budakan....
tp diri sendiri sebenarnya dah terlebih matang....

semua orang lakukkan kesilapan....
saya ngaku kesilapan saya kali ni ada lah menggata.mendoakan dll terhadap benda yang saya tak tau....
walau pon saya tulis kat blok yang tak ada orang baca tp tetap salah......
kalu rase nak menggaku menggaku lah....
kalu rase diri tu betul....
go on....
enjoy your word....

teruslah ketawa.....
semoga ketawa tu tak lah menjadi ketawa terhadap diri awak sendiri k.....

....chill 2 sudah......

0 comments: