BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 8, 2010

put my leg in their shoe.....

sememangnya sukar untuk letak kan kaki aku dalam ksut dia orang....
....cos ...
kaki saya kecik
hahahahahahahahaha
tah ape ape....
tp benda ni buat aku tersentak...
terpaku...terkelu......
bayang kan seorang tua yang berumur 83 tahun balik solat jumaat jalan kaki pada jam 2 ptg....
pe alang aku yang dok kat tegah panas kol 10 dah macam cacing kepanasan....
ape agak nya rase bila aku kat tempat dia dan pada umur yang sama degan dia....
balik jew mintak air....
tp....
air kosong jew.....
tak ada ais.....
aku just boleh tegok jew.....
just boleh pelawa dia duduk makan....
cucu ape ni....
maknusia jenis ape ni??
sakit say....
sedih sey....
hampa sey...
kenape aku tak boleh jadi yang terbaik....
kenape mesti ada yang akan terase terkena dll.....

0 comments: