BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 15, 2009

dah berakhir....

hai semua

aku dah di terima kembali bersama
biar ape orang nak cakap ape janji aku tau ape yang aku wat
tak semua orang faham ape yang terjadi kat kita

terima kasih kepada si dia yang sudi terima diri ini kembali
walaupon bukan sy yang salah
terpulang lah

yang penting saya nak semua yang terjadi mengajar saya
untuk menghargai awak dengan lebih baik dari dulu
terima kasih kerana awak faham akan saya
dan saya mintak maaf sangat2 cos tak dapat faham awak walaupon dah 7 tahun kita kenal
terima kasih.....

3 comments:

haz-ONE said...

saya faham...saya faham....saya terima awak balik...hai dok....

NymNym said...

alhamdulillah.
baguslah.
semoga bahagia sentiase.
insyaallah.
AMIN :)

KAKI said...

hai bro rindu kat you
walaupon u tak sayang i