BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

selamat malam

hai semua
hari ni dah hari ahad esok dah hari isnin
kepada rakan rakan sepejuangan
teruskan menuntut
jadilah sesuatu yang akan membahagia kan semua orang
bila kita senang ramai yang berdamping tp bila kita dah
menagis semua orang lari

ada pulak maknusia yang jadi kan kita ni tempat dia meluahkan perasaan
tp bila dia dah ada masalah dengan kawan baik dia ke
boy dia ke isteri dia ke
baru lah kita di cal di masaj dan sebagainya
tp tu semua rumlah hidup
so untuk terus hidup kita kenalah bersabar


selamat malam dari sang hina yang menjadi bahan gelakan dan pertikaiyan




selamat malam


sayang mama,baba.atin and afik

2 comments:

haz-ONE said...

ngarut mender neh??ko suka blame diri ko n then jadi judge ntok diri sendiri ak??pastuh mulalah cakap org luper ko la aper la...move on la..ko cakap pandai..buat..jgn cakap jer..ko cakap da brubah...yg tengok mender da lepad tuh bakper??

KAKI said...

entah la dah sifat nurani cam ni
k aku akan berubah tp aku takut aku hilang
kawan kawan aku
ye la sape yang nak kawan dengan aku