BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

kenape...

malam ni baru aku tau macam mana agaknya orang yang nak kan cita cita...
aku igatkan kat dalam dunia ni aku orang yang paling di himpit dugaan rupanya aku adalah salah seorang hamba Allah yang diberi hidayah dan kesempurnaan hidup...
tp aku masih tertanya tanya kenapa mesti masalah ni berlaku di kalangan orang yang aku sayang??
mungkinkah ini adalah satu petunjuk bahawa hidup ini adalah satu putaran epilog yang kita tak jangka....

adakah kesilapan lalu yang membuatkan kita jadi macam ni?

andai dapat aku ganti kan tempat sahabat ku yang berada dalam keadaan yang tidak dapat aku dambar ni boleh ke aku terima dengan tabah dan sabar??

betul ke ape yang aku buat ni bagi pandangan yang akan membuat kan dia berfikir sampai tak tidur malam?

tp patut ke aku diam kan diri dan sekadar terseyum?
aku tak dapat fikir ape yang aku kena buat?
kene ke aku bagi pandangan untuk masa depan dia...tp aku takut kalau kalau perkataan yang aku liahkan nanti mengusik hati dia?
tp aku takut aku tak menjalan kan tanggungjawab sebagai seorang rakan...


*epilog kehidupan itu peria
andai dapat aku tagih tagis untuk kegembiraan
akan ku menagih tagisan
jika seyuman itu punca kemusnahan
akan ku sisihkan dari jasad
andai aku mampu memutar kan epilog ini
akan ku putar kebahagiaan

2 comments:

Master POii said...

bro,,
kaw tules psl aku ke???

thnx a lot..
kaw dah byk tlg aku,,
sbb kaw,,
aku boley berdiri blk..
sbb kaw,,
aku xmgalah..

*myb,,
shooc bkn partner aku utk fly,,
myb kaw laa org nyer..
tp..ape yg aku hrpkan,,
kite be 3 fly skali,,
insyaAllah..

KAKI said...

ya terbaik dari ladang