BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 25, 2009

indah...

kajadian alam dengan ciptaan yang maha Esa amat mencuri ruang hati bila aku tau gabungan cahaya,warna,kehidupan membuatkan kita menjadi tenang....
hempasan air, gulungan ombak membuat kan hati yang diburu duka damai dengan ketenagan yang di hayutkan ombak yang menghempas pantai....
terigat aku akan putaran epilok kegembiraan di persisiran Balok yang membawa aku jauh kedunia persahabatan,garisan ketenagan yang jelas tatkala terbitnya raja cahaya dunia membuatkan kehidupan aku hari tu sempurna dan puas dengan keindahan hidup sebagai hambanya yang selalu alpa dan igkar akan ape yang diperintah...
andai dapan aku putar epilok itu...akan aku setia menunggu garisan itu untuk menjadi garisan sang pencerah gelap disamping ribuan bintang bertapa di sisi...akan aku putar juga epilok kisah KAMI yang mungkin tak akan terapa apa jika di situ lah titik mulanya dan disitulah segala musababnya...
dengan kurniaan Nya...melihatkan aku dengan keindahan ciptaan Nya dalam titisan torehan kedukaan aku berdoa untuk kembali putarkan epilok persisiran balok agar cahaya persahabatan yang aku jalinkan tatkala kaki jejeak di bumi pahang menjadi utuh bukan diulit duka dan hipokrit kehidupan....

2 comments:

haz-ONE said...

..epilog cinta dari fitri..

KAKI said...

kepala otak ko la
ni kesah persahabatan