BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

terkilan....

balik penat penat dari kelas dari kol lapan pagi sampai 6 ptg
bukak blok igt dapat lah aku tenang kan hati fikiran tegok tegok blok semalam....
tp
aku yang sakit rase sedih sangat bila orang kata orang yang tak hirau member ,sape yang sanggup nak ambik awk mase awk kate awk nak datang jb nak jumpa kawan baik awk???
mula mula awak kate awk tak nak datang ,tetiba awak kata awak nak datang. macam mane? saya sekarang seorang pelajar bukan lagi penganggor yang mengharapkan duit mak ayah.....
awk fikit saya tak usaha untuk awak?? cuba nak balik ke JB sebab awak nak datang nak JUMPA KAWAN BAIK AWAK bukan sebab nak jumpa saya tp nak jumpa kawan baik awk.....saya bukam maknusia eh?? leh heppy tegok orang lain happy...
awk tau masalah saya kat sini???
awk tau masalah keluarga yang saya hadapi sekarang???
disebabkan coretan kata nak ke shah alam awk buang saya macam tu je????
terima kasih......
terima kasih sebab memahami saya yang sentiase menjadi orang yang menghancurkan hati orang lain.....

pasal bagi tau kat semua orang????
sape yang tau???
bukan saya yang bagi tau tp.......
saya yang salah???
saya bagi tau awak dan awak org pertama tau.....
salah saya dia orang tau......
"mulut tempayan boleh du tutup
mulut manusia sape yang tau"

k saya terima pujian yang awak bagi dalam blok awk walau pon ia nya satu penghinaan....
terima kasih sebab amat memahami saya......
teng subuh ini sangkanya sampai ke senja
belum sempat tawa mekar
datang sudah masalh yang aku timbulkan
aku memang di takdir kan untuk hidup terus dengan masalah
jika hayat ini haya sekadar di noktah terakhir
aku nak kau tau yang aku tak pernah terasa hati bila ko buat
ko cakap ape ape pon
tak pernah rase ragu untuk berkkogsi....
tp jika ini tanggapan kau kepada diri ini
memang aku ditakdir kan untuk tidak disyangi
andai nohtah ini penghujung nya ini
cukup lah sekadar sedekah kan al-fatiha dari tempat kita bertemu
kerna hina diri ini tak layak diziarahi....
assalamualaikum

4 comments:

NymNym said...

just relax kay?
take care.

KAKI said...

tq
it k dah biasa...
memang dah ditakdir kan untuk hidup menyakitkan dan meyusahkan orang lain....
mintak maaf la kalu fit sebelum ni penah menyusah kan anym....

haz-ONE said...

first skali..ko x taw yg sebenarnya aku da beli tiket ke jb..lepas malam ko msg mak ko x bg dtg..mak aku cakap..xperla..die tak boleh dtg..g jela lawat die..xkan nk tggu tgok member aku yg sorg tuh jer..jb tu pown kawan baik ko..pergila..mak bg duit..then 2days after dat barula tetibe muncul schedule nk lawt budak utm..aku da beli da tiket tuh dulu..as da first reason at da circumstance to visit u..not him..u..n aku burn tiket tuh sebab ko cakap cannot balik..aku x cakap tiket da beli..takot ko serba salah n abaikan kuiz..jd salah aku ker lagi??imperikal ke hujah ko cakap aku xsayang ko dok??yg aku selalu take advantages on u??ADAKAH ITU SATU HUJAH YG IMPERIKAL!!?!

NymNym said...

takdelah.
fit tak pernah menyusahkan kite pon.
sekali pon tak pernah.
:)