BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 10, 2009

selamat pagi

hai semua aku akan menjalan kan hari aku seperti biasa
aku akn cuba terima ape yang jadi kat diri aku beberapa bulan yang lalu
wat pe di simpan di kenang
kalu kita je yang merasa sedangkan
orang yang kitta kenag happy dengan orang yang dia sayang
hidup perlu diteruskan


kepada sesiapa yang pernah membahagia kan hati ini
fit ucap kan terim akasih
kalu fit tak sama macam dulu
mungkin ianya satu perubahan untuk kebaikan semua

kepada adik beradik n kenkawan yang aku kenal terlebihdulu dari mereka
aku akan wat ape saja untuk korang
betul kata PANDA walau ape pon terjadi kawan is the frist thing to think
n lepas dengar lagu broken harted aku rasa aku tuju kan lagu tu kat si dia yang penah mencuri hati ini


selamat bahgia kepada kawan kwan yang sentiasa wat aku terseyum pada satu masa dulu
walau ape pon yang korang wat aku doa kan kebahagiaan ketenangan kesempurnaan
dan sebagainya


dalam hidup ni peluang datang sekali bila kita di beri peluang untuk sayang orang kita sayang lah orang to sampai dia tutup mata
kalu kita di beri peluang untukbaesama gunakan lah masa tu untuk meluahkan semua
kalu kita dibri peluang untuk berjaya gunkanlah untuk masa depan kita
dan jika diberi peluang untuk bersama keluarga atau rakan rakan gunakan benda tu sebaiknay
cos semua akan pergi bila kita dah tak ada pape
jagan dibanding diri dengan sesiapa
cos tak semua orang dapat pendidikan yang sama
walaupon satu sekolah tp setiap orang berlainan cara menulis

sinarkan lah hidup ini dengan bendayang akan buat kita terseyum
perjalanan masih jauh
walaupon kita tak tau bila hembusan nafas ini akan terhenti
kita sentiasa perlu fikir akan adanya keujudan bendatu
walau pon kita sibuk dengan segala benda yang ada kat sekeliling
igat lah orang yang sayang akan kita sentiasa ada untuk kita
walaupon dia sibuk dia akan sentiasa menunggu
walau pon menuggu itu satu benda yang menyakitkan sehingga manpu
seseorang tampa sebab

jagn lah tunggu benda yang takpasti
jagn lah melegah untuk benda yang tak ada
jagn lah fikir akan benda yang jauh
jagn lah cari untuk menyakitkan
jagn lah di duga untuk kepastian
tayalah untuk tahu
tayalah untuk kepastian
tayalah untuk renungan
tayalah tp bukan menduga
diam lahuntuk war orang terseyum
diamlah untuk semua
diam lah untuk berjaya
sembunyilah untuk orang lain
sembunyilah untuk ketenangan
sembunyilah untuk keajaiban

0 comments: