BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 27, 2009

tatkala rindu terubat diiringi rahmat titisan hujan....

alamak blog jem lak tak dapat nak setting gambar.......gambar yang atas ni gambar terakhir kitaorang sebelum berpecah ke melaka dan batu pahat....


ni gambar si apek yang tegah bawak kate tp pantang nampak kamera mesti nak pos..



ha ni ara yang tak makan ubat lagi selepas mendapat D60 yang koya dengan kamera itu...




the sweet memory...saat dan ketika menuggu kehadiran sahabat yang
lain untuk muncul disisi





  1. ha ini dia pengubat rindu....tatkala aku terlampau jappy tan terharu...






    hai semua hari ni hari yang gembira wat aku cos dapat jumpa dengan adik beradik aku yang aku sayangi apabila apek aka IDRIS dan makwenya ke muar...


    best gila kot dapat jumpa dia orang..




    cita dia mula macam ni bila aku on9 pagi td tetiba jiji on9 lak kan so aku ajak datang batu pahat tak sang ka yang apek datang bebetul..nak jadi kan cita kelas aku hari ni semua kancel kos tak ada electrik and memang dah janji dengan ara setiap Isnin kita orang akan date makan tengah hari kat mane2 la..disebabkan cerita yang diatas aku dengan ara pon cari kete sewa....masa nak dapat kete sewa tu agak mudah lakan kita orang pon ambik keta kol satu...sewa 12 jam cos murah ikit just RM40 je....








    teat jam 1 tgh hri aku pon gerak ambik kete...aku sempat balik tukar baju n bawak bini kecik aku D60....n ara pon dah macam orang cacat dengan camera....pastu pg hantar ara kat kolej dia dia nak tukar baju..pas tu dalam kol 1.30 gitu kita orang pon gerak ke Batu Pahat..sampai je kat batu pahat Cha makwe deris call suruh kita orang tunggu kat BP mall...dah lepak kat PB mall ujan makin lebat dan sangat lebat....dah tu apek call cakap kat muar hujan lebat gila.....aku dah risaudah..than apek call lagi kate wiper dia jem sebelah wah lagi la aku risau tp aku tetap suruh apek jalan sampai BP..disebabkan kawan apek gerak gak tp akhirnya cermin kete apek jem tak leh naik disebabkan masuk air...apek dah tak leh datang...aku macam sedih gila tetiba















    ARA:dia orang tak jadi datang

    fit: a'ah kete apek rosak

    ARA: kat mana????

    fit: kat muar 1 jam dari sini

    ARA: ha kita dah kat sini alang alang jom r??

    fit: em...k jom.....






    ara bagi aku hope balik nak jumpa apek.....aku ape lagi dengan segera dan pantas bergerak menuju ke muar.......aku pon merentasi hujan yang lebat gila babi n banjir mase nak pegi tu tp disebabkan doa naik kenderaan yang ara bace semua selamt sampai ke muar....

    wa aku dah jumpa apek.....dia botak...kurus...makin hensem...maco dll......



    aku rindu gila kat dia semua orang tegok tp lantak la....hahahahaha








    dah tu kita orang lepak kat gint dimana terpahat nya memori date pertama wawawaawawawawa kita orang makan kfc kat situ sampai kol 5.30 petang...apek bawak kawan baru name dia?????ops sory tak igat...lum ada gelaran tak igat la name dia....wawawawawa tunggu gak orang taya..."adis kita tak ada gelaran??? kita nak jugak gelaran" tp dialog tu tak ada lagi la....em.....dah tu kita orang berbual lah pasal benda yang tak pasal wawawawawawa








    ketawa macam gint tu kita orang yang punya....








    dalam kol 5.30 kita orang gerak ke dataran maharani kat ujung tanjung ni pon tempat sejarah dimane apek berkenalan dengan rojak PETIS....wawawawawawa pek terbaik pek




    kita orang gi situ bukan sebabpe just nak bergambar je wawawawawawawa nak tegok gambar nanti fit upload k....ha kat sini la tamat perjumpaan hari ni...walau nampak macam simple tp penuh makna bagi aku dengan apek,,,,





    walau bagai manapon petemuan kali ini tetap tak lengkap tampa JIJI,AIMAN dan Panjang....








    orang yang pernah suka dan duka dengan aku....sory gay aku tak dapat kumpul kan korang semua....tp aku janjji akan kmpul kan kita semua kat setu tempat yang akan buat kita tak tidor malam kkkkkkkkkkk.....















    tu harapan kau untuk korang semua....buat masa ni study dulu k...aku sayang kat korang...persahabatan kita ni tak akan putus walau pon buri berulit dalam mengekalkan persaudaraa kita ni.....















    "dari sahabat yang tak pernah lepas dari melakukan kesilapan terhadap semua orang"



4 comments:

haz-ONE said...

best la entry awak neh..saya follow blog awak k..singgah ah blog sayer..ader entry best..salam ukhwah

KAKI said...

dah la nak puji puji pulak.....

NymNym said...

sedehnyeee!
rindu korang sumee!
rindu ara sgt :(

Ara said...

fit! name budak tu kent lah. rindu nymnym!! :)

apsal entry ni asek kata ara cacat? ngahahaaaaa..